Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Aktuality
05.05.2020
NOVINKA Uwell Crown POD
Elektronická cigareta Uwell Crown POD je nástupcem legendární řady Caliburn a je perfektním zařízením jak pro začínající e-kuřáky, tak i pokročilé vap... číst celé
22.04.2020
COVID-19: Aktuální informace k provozu eshopu a prodejen
Aktualizace: 23.4.2020 8:00 Vážení zákazníci,na základě usnesení vlády České republiky č. 211 o přijetí krizového opatření ze dne 14. března 2020 vás... číst celé
20.04.2020
Prodejna Kralupy nad Vltavou
Ve středu 22.4. bude z provozních důvodů na prodejně Kralupy nad Vltavou zavřeno. Moc se omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení. Pro nákup mů... číst celé
Zobrazit všechny aktuality
Komunitní online podpora

Komunita zkušených vaperů, je připravena Vám pomoc s jakýmkoliv problémem okolo vapingu, kontaktovat ji lze textovou zprávou nebo hlasovým hovorem přes Discord server.

  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace

Pro snadnější vyřízení Vaší reklamace a maximální informovanost o jejím průběhu, provozujeme reklamační systém na adrese https://reklamace.e-cigaretka.cz/. Zde získáte i odpovědi na nejčastější dotazy týkající se vyřízení nebo zamítnutí reklamace.

Na zboží poskytujeme podle zákona záruční lhůtu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení a mechanické poškození. Záruka se také nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka). Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme si pečlivě pročíst manuál, který dáváme ke zboží.

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady. Obvyklá životnost u žhavících hlav je 1-2 týdny, běžná životnost u baterií je 6-12 měsíců. 

Reklamaci zboží můžete uplatit na kterékoli naší provozovně nebo na adrese sídla či místa podnikání.Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení.

 

Postup při reklamaci:

1. Vyplňte reklamační formulář nebo zašlete seznam reklamovaného zboží včetně popisu závad u jednotlivých položek na e-mail: reklamace@e-cigaretka.cz.

2. Po odpovědi z reklamačního oddělení zašlete řádně zabalené a popsané reklamované zboží na adresu:

Prodejna e-cigaretka.cz
Miroslav Černý
Nad Pivovarem 3011
276 01 Mělník
.
Nezapomeňte uvést údaje o odesílateli. Přiložte kopii dokladu o koupi zboží.

3. Na Váš email Vám bude odeslán odkaz do reklamačního systému, kde budete přůběžně informováni o jejím průběhu


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Článek 1
Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.
Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
- je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
- jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
- vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
- je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením, vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího

 

Článek 2
Uplatnění reklamace

Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v jeho sídle nebo místě podnikání. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Reklamaci lze rovněž uplatnit u osoby, která je k tomu určena v potvrzení, které prodávající kupujícímu vydal, na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.
Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem.
Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny. 
Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit značné obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě s kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém případě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.
 

Článek 3
Lhůta pro uplatnění práv 

Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží lze lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení lhůty vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností.
Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.
Prodávající prohlašuje, že pokud zboží v rámci vyřízení reklamace vymění, poskytuje kupujícímu novou lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění v délce 24 měsíců.
Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím. 
 

Článek 4
Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.
Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

Článek 5
Jakost při převzetí

Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku , tedy:
- zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. 
V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

 

Článek 6
Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy

Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Vada je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.
Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši).
Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.
Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

 

Článek 7
Náklady reklamace a řešení sporů

Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů, případně na příslušný soud.

Článek 8
Smluvní záruka za jakost

Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.1.2014.
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.


Reklamační řád platný od 1.1.2014 - RD_01012014.pdf 
Reklamační řád platný do 31.12.2013 - RD_01122013.pdf

AKTUALITY Z NAŠEHO MAGAZÍNU

Roušky pro Vás na prodejně Mělník
19.03.2020 VapingClub
Roušky pro Vás na prodejně Mělník
Vážení vapeři, máme na prodejně e-cigaretka Mělník na pultě cirka 10 roušek, které rádi rozdáme potřebným (vyvařené a vyžehlené). Nebuďte prosím lhost... číst celé
Vaperský oběžník – 2. VYDÁNÍ LEDEN/ÚNOR 2020
Vaperský oběžník – 2. VYDÁNÍ LEDEN/ÚNOR 2020
Vaping nezpůsobil „plicní nemoc“ napříč USA. Vaping nezpůsobuje rakovinu. číst celé
Projekt 3D tisku
Projekt 3D tisku
Jelikož i my máme spoustu nápadů, které bychom rádi v praxi zrealizovali, rozhodli jsme 3D tisk vyzkoušet a jednu takovou 3D tiskárnu pořídili. číst celé
Vaperský oběžník – 1. VYDÁNÍ 11.12.2019
Vaperský oběžník – 1. VYDÁNÍ 11.12.2019
Záhadná úmrtí po kouření elektronických cigaret objasněna. Může za ně zřejmě acetát vitamínu E, zjistili v USA. Co říkají odborníci ve světě a co na t... číst celé

 

Myšlenka na  VapingClub vznikla v roce 2013. To jsme jako prodejci elektronických cigaret otevřeli naši první specializovanou prodejnou pro vaping potřeby a už od začátku jsme veděli, že to chceme dělat trochu jinak. Zákazníci jsou pro nás především členové velké vaperské rodiny, které chceme za všech okolností poskytnout maximální pohodlí a komfort při nakupování na našich prodejnách.  Dnes je VapingClub součástí každé naší prodejny a neustále se snažíme tento koncept vylepšovat a zdokonalovat.

VapingClub je tedy místo k posezení a seznámení se s možností nákupu nejen elektronické cigarety, ale i veškerých vaping potřeb a různého příslušenství. Můžete si zde v klidu namotat a osadit vlastní spirálky.  Poskytneme Vám odborné informace a budeme rádi, když u nás strávíte pár příjemných chvil. Rádi Vám připravíme kávu a je možné si dát něco k pití z aktuálního výběru nealkoholických nápojů nebo si u nás můžete v klidu posedět a zarelaxovat s ostatními vapery.

Více informací na www.vapingclub.cz  a na Facebooku FB skupina VapingClub  

 

Sledujte nás a sdílejte fotky s hashtagem #vapingclubcz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Copyright © 2010 - 2020 e-cigaretka.cz | Shop icon icon by Icons8
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.